Algemene voorwaarden voor PARTICULIERE abonnementen
Uw goedkeuring van deze voorwaarden gebeurt effectief op de check-out pagina bij u aankoop. Daar vinkt u aan dat u de ‘algemene voorwaarden’ gelezen hebt en goedkeurt & kunt u deze nogmaals raadplegen.
Wanneer gebeurt mijn betaling
Wekelijks zal het bedrag van uw pakket via domiciliëring of bankopdracht betaald worden. Wij werken hiervoor samen met Mollie Payments. Zo verloopt uw betaling steeds binnen een veilige omgeving. Bedrijven ontvangen hun factuur via Billit op het einde van de maand.
Wanneer krijg ik mijn order?
Je bepaalt zelf wanneer je je order krijgt op maandag, woensdag of vrijdag. Dit wordt bepaald o.b.v. de leverdag van je allereerste box. Bv. kies je voor een maandag als eerste leverdag dan gebeuren de daaropvoglende bestellingen ook op maandag. Wens je eenmalig je leverdag te verplaatsen dan kan dit door ons ten laatste 1 week voorgaand aan uw leverdag via admin@versleverancier.be
Kan ik mijn abonnement pauzeren?
Je kan je abonnement pauzeren door dit 1 week voorafgaand aan je eerste gepauzeerde leverdag te laten weten.
Kan ik mijn abonnement stoppen?
U kunt ten alle tijde uw abonnement stoppen. Indien 2 verzoeken tot betaling blijven openstaan wordt uw abonnement geschorst. Wij het recht om zelf te beslissen dat uw abonnement wordt gestopt of geweigerd.
Box switch – kan ik mijn huidige box laten vervangen door een andere box?
U kunt 4 keer per jaar uw huidige abonnementsbox vervangen door een andere box die binnen hetzelfde concept valt (basisbox) of boxen binnen dezelfde prijssetting. U brengt ons hierover op de hoogte via admin@versleverancier.be ten laatste 1 week voorafgaand aan de door u gekozen leverdag
Onze algemene voorwaarden betreffende eenmalige bestellingen blijven ook hier van toepassing en worden aangvuld met bovenstaande info.
De levering:
Uw levering wordt aangeboden door de Versleverancier of door DPD Fresh. Wij bieden uw levering maximaal 2 keer aan, hierna schenken wij uw verse producten aan de voedselbank. Hiervoor kan u geen terugbetaling aanvragen. Indien u niet thuis bent kan u steeds bij notities vermelden waar wij uw pakket mogen achterlaten. Wij beschikken over een FAVV vergunning voor het leveren van uw verse producten. Hierdoor mogen wij geen pakketten onbewaakt achterlaten op publieke plaatsen tenzij door goedkeuring van uzelf.